Newsletter:

Nasze sklepy

Specjalista ds. finansów

16 kwietnia 2014

Miejsce pracy: Bielsko Biała

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

- analiza zawartych umów z klientami pod kontem zapisów finansowych i ustanowionych zabezpieczeń
- bieżące prowadzenie rozbudowanych zestawień tabelarycznych dot. portfela klientów i ich aktualizacja
-analiza bieżącej sytuacji finansowej klienta i inicjowanie działań zmierzających do uregulowania spraw z tym związanych
-udział w rozmowach dot. bieżącego wykonywania umów przez klientów
-raportowanie o stanie umownie wyznaczonych wskaźników ekonomiczno-finansowych
- analiza zagrożeń i proponowanie rozwiązań,
-kontrola spływu należności

Wymagania:

• wykształcenie wyższe o profilu finansowym,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• znajomość podstaw MSR/MSSF,
• umiejętność obsługi systemów księgowo-finansowych, mile widziana znajomość sytemu ENOVA
• biegła obsługa MS Excel i pakietu MS Office
• znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację,
• bardzo dobra organizacja pracy, rozwinięte zdolności analityczne,
• odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, terminowość,
• odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

• stałą umowę o pracę, początkowo na czas określony
• pracę w firmie działającej w dynamicznie rozwijającej się branży
• możliwości uczenia się i zdobywania cennych doświadczeń.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (list motywacyjny, CV) na adres dariusz.chrzan@geminipark.pl
Oferty będą przyjmowane w okresie 14 dni od ukazania się ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie do przesyłanych aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzenia wybranym kandydatom.

Specjalista ds. Windykacji

16 kwietnia 2014

Miejsce pracy: Bielsko Biała

Wymagania:

• wykształcenie wyższe,
• umiejętność prowadzenia rozmów windykacyjnych przez telefon
• zdolności analityczne,
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności biegła obsługa Microsoft Excel),
• umiejętność pracy w zespole,
• kreatywność,
• szybkość w działaniu,
• doświadczenie zawodowe w dziale windykacji mile widziane,
• znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Zakres obowiązków:

• analizowanie zawartych umów pod kontem ustanowionych zabezpieczeń i płatności
• analizowanie zawartych umów pod kontem wprowadzonych zmian harmonogramów spłat
• monitoring, analiza, i raportowanie stanu i aktualności posiadanych zabezpieczeń
• przygotowywanie wezwań i prowadzenie korespondencji dot. zabezpieczeń zawartych umów
• kontrola spływu należności
• prowadzenie procesu telefonicznej windykacji należności.
• generowanie raportów dot. stanu ściągalności należności.
• stała praca z systemem księgowym

Oferujemy:

• stałą umowę o pracę, początkowo na czas określony
• pracę w firmie działającej w dynamicznie rozwijającej się branży
• możliwości uczenia się i zdobywania cennych doświadczeń.

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w procesie rekrutacji prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych CV i listu motywacyjnego na adres dariusz.chrzan@geminipark.pl
Oferty będą przyjmowane w okresie 14 dni od ukazania się ogłoszenia.

Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997r. (Dz. U nr 133, poz. 883)”

Księgowa/księgowy

16 kwietnia 2014

FIRMA ZAJMUJĄCA SIĘ OD KILKU LAT ZARZĄDZANIEM CENTRAMI HANDLOWYMI
Poszukuje osoby na stanowisko:

KSIĘGOWA

1. Wykształcenie- średnie lub wyższe o profilu finanse-rachunkowość lub ekonomia
2. Miejsce pracy- Bielsko-Biała
3. Znajomość programów finansowo-księgowych, mile widziana znajomość programu Enova
4. Znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania zasad rachunkowości
5. Umiejętność sporządzania deklaracji podatkowych
6. Znajomość obsługi komputera
7. Biegła znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu Excell
8. Umiejętność interpretacji umów handlowych pod kątem zapisów finansowych
9. Sporządzanie zestawień tabelarycznych i ich bieżąca aktualizacja
10. Przyjmowanie i prowadzenie korespondencji dotyczącej wykonania zawartych umów (rozliczenia, potrącenia, umorzenia)
11. Zdolności komunikacyjne
12. Umiejętność pracy w zespole
13. Rzetelność
14. Dokładność
15. Co najmniej kilkuletnie doświadczenie zawodowe (minimum roczne na podobnym stanowisku)


Do zadań kandydata będzie należało:

1. Wystawianie faktur wraz z aktualizacją i tworzeniem formatek
2. Wyliczanie wysokości gwarancji bankowych i zabezpieczeń
3. Przygotowywanie operacji bankowych
4. Monitoring terminów płatności faktur i innych dokumentów księgowych
5. Przygotowywanie not księgowych na podstawie wyliczeń
6. Przygotowywanie kompensat
7. Założenie i prowadzenie dokumentacji finansowej dla umów
8. Prowadzenie kasy
9. Rozliczanie delegacji
10. Prowadzenie korespondencji związanej z prowadzonymi sprawami


Oferujemy – po okresie próbnym pracę na czas określony z opcją na dłuższą współpracę.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (list motywacyjny, CV) na adres dariusz.chrzan@geminipark.pl Oferty będą przyjmowane w okresie 14 dni od ukazania się ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie do przesyłanych aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)”. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzenia wybranym kandydatom.

My Shop

12 grudnia 2013

Zatrudnię pracownika na stanowisko sprzedawcy w sklepie sportowym. Praca na pełny etat.

CV proszę przesyłać na adres: esportgemini@gmail.com lub osobiście w sklepie My Shop


SALON MORANI

23 listopada 2013

Nowo powstający Salon Mody Męskiej MORANI poszukuje sprzedawców-stylistów mody męskiej oraz kierownika salonu.

Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w branży odzieżowej, najlepiej męskiej.

CV wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres: biuro@morani.pl


Vero Moda

07 listopada 2013

Bestseller Retail Sp. z o.o. jest prężnie działającą międzynarodową firmą istniejącą na rynku polskim od 1994r. Na terenie całego kraju posiada sieć sklepów oryginalnej odzieży marki Vero Moda.

W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

SPRZEDAWCA

miejsce pracy: Bielsko Biała

Szukamy osób mających miłą aparycję, lubiących pracę w zespole i łatwo nawiązujących kontakty, którzy interesują się modą i jej najnowszymi trendami.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy:

  • dogodną formę zatrudnienia (umowa o pracę)
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • pakiet szkoleń oraz możliwość rozwoju zawodowego.


Aplikacje CV prosimy składać w sklepie VERO MODA.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko wybranym kandydatom.

Bijou Brigitte

06 sierpnia 2013

Zatrudnimy sprzedawce na 1/2 etatu, praca również w weekendy, mile widziane doświadczenie w handlu, zapewniamy umowę o pracę. CV prosimy składać w sklepie.


praca w Salonie Firmowym Bytom

10 Maj 2013

Zatrudnię sprzedawcę w Salonie Firmowym Bytom, preferowany status ucznia/studenta. CV ze zdjęciem proszę składać w Salonie.


Praca w VERO MODA

22 kwietnia 2013

Bestseller Retail Sp. z o.o. jest prężnie działającą międzynarodową firmą istniejącą na rynku polskim od 1994r. Na terenie całego kraju posiada sieć sklepów oryginalnej odzieży marki Vero Moda.
W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

SPRZEDAWCA

miejsce pracy: Bielsko Biała

Szukamy osób mających miłą aparycję, lubiących pracę w zespole i łatwo nawiązujących kontakty, którzy interesują się modą i jej najnowszymi trendami.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy:
   ▪ dogodne formy zatrudnienia (umowa o pracę)
   ▪ pracę w młodym, dynamicznym zespole
   ▪ pakiet szkoleń oraz możliwość rozwoju zawodowego.


Aplikacje CV prosimy składać w sklepie VERO MODA.
   
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko wybranym kandydatom.


Praca w Pako Lorente

10 kwietnia 2013


Przyjmę do pracy SPRZEDAWCE i KIEROWNIKA

04 lutego 2013

 CV wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres pakolorente.bczekajska@firesecurity.pl
lub złożyć w salonie Pako Lorente Gemini Bielsko - Biała ul . Leszczyńska 20

...  MOŻE CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE !


Praca w Pako Lorente

09 listopada 2011


salon mody męskiej

PAKO LORENTE

poszukuje osób na stanowisko
SPRZEDAWCY

w galerii Gemini Park
w Bielsku-Białej

oczekiwania:
otwartość, zaangażowanie,
kreatywność, dyspozycyjność,
szukamy osób lubiących
pracę z klientem

CV ze zdjęciem proszę nadsyłać
z tytułem maila:
BIELSKO SPRZEDAWCA
na adres:
pakolorente.bczekajska@firesecurity.pl
może czekamy właśnie na Ciebie


Praca w restauracji KFC

24 stycznia 2011

Restauracja KFC Gemini Park zatrudni osoby pełnoletnie, energiczne i dyspozycyjne na stanowisku obsługa klienta oraz pracownik kuchni.

nr telefonu restauracji 71 386 19 98


Venezia zatrudni sprzedawców!

17 grudnia 2010

Poszukujemy sprzedawców do naszych salonów

Interesujesz się modą,
Lubisz i potrafisz rozmawiać,
Masz wysoką kulturę osobistą,
Masz miłą aparycję,
Jesteś dyspozycyjna/y

(praca również w weekendy)
Masz doświadczenie w handlu

Zostaw u nas swoje CV

 (Mile widziani Panowie)


Camaieu rekrutuje!

04 Maj 2010

Camaieu to największa francuska sieć sprzedaży odzieży damskiej prêt-à-porter. Posiadamy ponad 800 sklepów, z czego 87 w Polsce i zatrudniamy ogółem ponad 6000 osób. Nasza firma znana jest z profesjonalizmu oraz przyjaznej atmosfery w pracy, opierającej się na zaufaniu i otwartej komunikacji pomiędzy pracownikami.

Do naszego sklepu w Bielsku-Białej poszukujemy:

SPRZEDAWCÓW
(w niepełnym wymiarze godzin)
(Ref: S/BB/01/10)

Jako Sprzedawca bierzesz czynny udział w obsłudze i doradzaniu naszym klientkom. Jesteś współodpowiedzialny za realizację i rozwój planów sprzedażowych. Dbasz o wizualizację sklepu i promocję kolekcji zgodnie z naszą polityką merchandisingu.


Kochasz modę? Lubisz sprzedawać i doradzać klientkom? Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie ?

Jesteś idealną osobą, jeśli:
• masz doświadczenie w sprzedaży (branża odzieżowa, kosmetyczna, …)
• umiesz pracować w zespole i przyczyniać się do realizacji wyznaczonego celu
• jesteś osobą aktywną, ambitną i otwartą na nowe wyzwania
• chcesz podjąć pracę w niepełnym wymiarze godzin
Będziesz wdrażać się w swoje obowiązki pod okiem kierownika sklepu, który przygotuje Cię do objęcia nowego stanowiska. Z pomocą Camaieu będziesz doskonalić swoje umiejętności w zakresie obsługi klientek oraz promowania nowych kolekcji. Oferujemy pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie oraz możliwości awansów wewnętrznych.

Aplikacje z numerem referencyjnym, zawartym w temacie e-maila, prosimy wysyłać na adres:

rekrutacja@camaieu.fr


Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Camaieu Polska (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane aplikacje!


FIRMA BARTEK poszukuje osoby na stanowisko sprzedawca

29 marca 2010

SPRZEDAWCA – CH GEMINI PARK BIELSKO-BIAŁA


Firma Bartek – lider rynku obuwia dziecięcego poszukuje osoby na stanowisko:
Sprzedawcy
miejsce pracy – sklep firmowy w CH Gemini Park w Bielsku-Białej.

Od Kandydatów oczekujemy:
– średniego wykształcenia (zakończona edukacja)
– sprawnej organizacji pracy, samodzielności i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań
– pewności siebie, komunikatywności, wysokiej kultury osobistej
– umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office)

Mile widziane:
– doświadczenie w sprzedaży powiązanej z bezpośrednią obsługą klienta
– znajomość technik sprzedaży i zasad obsługi klienta
Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji na adres:

justynajagiela@op.pl


Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz.883).
W temacie wiadomości e-mail prosimy podać: Gemini -Sprzedawca


CAMAIEU ZATRUDNI KIEROWNIKA SKLEPU

29 września 2009

Camaieu to największa francuska sieć sprzedaży odzieży damskiej prêt-à-porter. Posiadamy ponad 800 sklepów, z czego 78 w Polsce i zatrudniamy ogółem ponad 5000 pracowników.


Do naszego sklepu poszukujemy:

KIEROWNIKA SKLEPU
(Ref: KS/BB)

Jako manager zespołu, dynamicznie kierujesz i zarządzasz swoją ekipą, osiągając i rozwijając wyniki sprzedażowe sklepu. Rekrutujesz, wspierasz, motywujesz i rozwijasz kompetencje członków ekipy. Dbasz o wizualizację sklepu i promocję kolekcji zgodnie z naszą polityką merchandisingu.


Jesteś idealną osobą jeśli:
• posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu ekipą (5-8 osób)
• masz doświadczenie w sprzedaży odzieży bądź w dużej dystrybucji
• jesteś osobą dynamiczną, ambitną i stale dążącą do rozwoju kompetencji
Z pomocą Camaieu będziesz doskonalić swoje umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi klientek, promowania nowych kolekcji, zarządzania i szkolenia pracowników.
Aplikacje z nr referencyjnym zawartym w temacie e-maila, prosimy przesyłać na adres:

aszramke@camaieu.fr

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Camaieu Polska (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.


VERO MODA ZATRUDNI OSOBY - kierownik sklepu

16 lipca 2009

Bestseller Retail Sp. z o.o. jest prężnie działającą międzynarodową firmą istniejącą na rynku polskim od 1994 roku. Na terenie całego kraju posiada sieć sklepów oryginalnej odzieży marki VERO MODA.

W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

KIEROWNIK SKLEPU

miejsce pracy: BIELSKO BIAŁA

Pracownik będzie odpowiedzialny za:
organizację pracy sklepu
realizację planów sprzedaży
zarządzanie i motywowanie podległego zespołu sprzedawców
wizerunek firmy.

Od kandydatów oczekujemy:
doświadczenia na podobnym stanowisku
komunikatywnej znajomości j. angielskiego
biegłości w obsłudze komputera
doskonałych zdolności organizacyjnych
wysokiej kultury osobistej.

Mile widziana orientacja w trendach na rynku mody.

Oferujemy:
pracę w młodym, dynamicznym zespole
pakiet szkoleń oraz możliwość rozwoju zawodowego.

Aplikacje (CV + zdjęcie, list motywacyjny) prosimy przesyłać adres email:

agnieszka.miciak@bestseller.com

podając w tytule wiadomości stanowisko i miejsce pracy.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko wybranym kandydatom.
Prosimy załączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 113, poz. 883)”.